Har du spørsmål?

HVORDAN FUNGERER FORHÅNDSBESTILLING?

Forhåndsbestilling fungerer på den måten at man bestiller før onsdager 23:59 for henting fredager etter kl. 12:00.

Årsaken til at vi har en frist på bestillingen din, er fordi vi skal rekke å kommunisere til produsentene som vi samarbeider med. Og så skal produsentene rekke å produsere produktene du har bestilt.

HVA SKJER DERSOM JEG BESTILLER FOR SEINT?

Dersom bestillinger kommer inn torsdag eller fredag, vil disse først kunne hentes uken etter. Dett er ikke for å være vanskelig, men for at vi skal klare av å kommunisere med produsenten slik at denne rekker å produsere nok med produkter. 

KAN JEG BESTILLE ANDRE TYPE PRODUKTER?

Akkurat nå tilbyr vi kun forhåndskjøp på et de produktene du finner på denne nettsiden, men vi jobber med å utvide sortimentet slik at du kan få smake på enda mer norske produkter. Har du forslag til nye produkter, ser vi gjerne at du tar kontakt med oss.

LEVERER DERE PRODUKTEN HJEM TIL MEG?

Vi har for tiden ikke utkjøring. Dersom du synes at vi burde tilby dette, vil vi gjerne høre fra deg.

Per dags dato, kan du kun forhåndsbestille og hente produktene dine på Mattorget Gjennestad.